Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorDivinová, Janacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:45Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:45Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90676
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractStrategická analýza a komparace podnikání v agroturistice v České republice a ve vybraném státě Evropské unie Hlavním úkolem této diplomové práce je zjistit, zda existují rozdíly mezi podnikáním v oblasti agroturistiky v České republice a ve vybraném státě Evropské unie, konkrétně v Itálii. V práci je rovněž zkoumáno, jak by se případných rozdílů dalo využít ve prospěch konkrétních sledovaných podniků. Teoretická část je věnována významu a struktuře strategické analýzy. Data pro analýzu byla získána z dotazníku, rozhovorů a medií. Praktická část nejdříve popisuje obecnou problematiku agroturistiky. Následně jsou pomocí vnější a vnitřní strategické analýzy posouzeny vybrané agrofarmy z České republiky a z Itálie. V rámci jednotlivých zemí je u obou podniků srovnáno podnikatelské prostředí v oblasti agroturistiky a konkrétní způsob podnikání. Výsledky jsou shrnuty ve SWOT analýze, ze které vycházejí závěrečná doporučení pro jednotlivé agrofarmy.cs
dc.description.abstractStrategic Analysis and Comparison of Agritourism Business in the Czech Republic and in Selected State of the European Union The main objective of this thesis is to determine whether exist some differences between the business environment in agritourism in the Czech Republic and in selected state od the European Union, namely Italy. In the work is also examined how the potential differences utilize to the benefit of observed companies. The theoretical part is devoted to the meaning and structure of strategic analysis. Data for analysis were obtained from questionnaires, interviews and media. The practical part describes first the general issue of agritourism. Subsequently, using external and internal strategic analysis are assessed agro-farms selected from the Czech Republic and from the Italy. In terms of individual countries are compared the business environment in the agritourism of the two countries and specific way of their business. The results are summarized in the SWOT analysis, based on final recommendations for each agrofarm.en
dc.format.extent1266226 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAgroturistika, strategická analýza, SWOT analýza, agroturistika v České republice, agroturistika v Itálii, makroanalýza, mikroanalýza.cs
dc.subjectAgritourism, strategic analysis, SWOT analysis, agritourism in the Czech republic, agritourism in the Italy, macroanalysis, microanalysis.en
dc.titleStrategická analýza a komparace podnikání v agroturistice v České republice a ve vybraném státě Evropské uniecs
dc.title.alternativeStrategic Analysis and Comparison of Agrotourism Business in the Czech Republic and in Selected State of the European Unionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHolubová, Martinacs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDIV043_EKF_N6208_6208T037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam