Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorHanáková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:52Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:52Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90690
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků pojízdné prodejny Cornish Pasty group, ltd. Prodejna realizuje prodej Cornish Pasty na společenských událostech ve Velké Británii. Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s jednotlivými faktory produktů, personálu a prodejny a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. Teoretická část popisuje typologii zákazníka, metody měření spokojenosti. Praktická část analyzuje dotazníkové šetření výzkumu spokojenosti zákazníků. Z výsledků výzkumu jsou navrhována doporučení na zlepšení spokojenosti.cs
dc.description.abstractThe theme of the thesis is to measure customer satisfaction of mobile unit Cornish Pasty group, ltd. Mobile unit sells Cornish Pasty at the social events in the UK. The main goal is to determine customer satisfaction with each component of products, personnel, stores and detection the deficiencies of the company should focus on. The theoretical part describes the typology of customer satisfaction measurement methods. The practical part analyzes a survey of customer satisfaction research. The research recommendations are proposed to improve satisfaction.en
dc.format.extent4485432 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazník, spokojenost, pojízdná prodejna, zákaznická loajalita, měření spokojenosti zákazníků, typologie zákazníkacs
dc.subjectCustumer, Satisfaction, Mobile food unit, Customer Loyalty, měření spokojenosti zákazníků, typologie zákazníkaen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků pojízdné prodejny s občerstvenímcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Food Ambulant Shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeObrtlíková, Danacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAN412_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record