Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLednický, Václavcs
dc.contributor.authorGlombová, Pavlacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:57Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:57Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90700
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV diplomové práci je popsán postup tvorby strategie podniku, téma je aplikováno na společnost Partners Financial Services, a.s. První část práce obsahuje základní pojmy, metody strategické analýzy a další teoretická východiska strategického managementu. V druhé části diplomové práce je zkoumáno postavení společnosti na trhu, finanční situace společnosti, jsou identifikovány její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následuje prognóza budoucnosti a návrhy strategií. Výsledkem práce je zjištění, že společnost Partners Financial Services, a.s. je úspěšnou dominující společností na finančně poradenském trhu, která má správně nadefinovanou strategii. Navrhnutá doporučení v závěrečné části práce by mohly vést ještě k dalšímu prospěchu společnosti.cs
dc.description.abstractIn this dissertation describes the procedure for creating business strategy, the theme is applied to the company Partners Financial Services, a.s. The first part contains basic concepts, methods of strategic analysis and other theoretical foundations of strategic management. In the second part of the thesis examined company's position in the market, financial situation of company, identify its strengths and weaknesses, opportunities and threats. The following forecast of future and proposals strategies. The result is finding, that the company Partners Financial Services, a.s. is successful dominant company in the financial-consultancy market, which has correctly strategy defined. The proposed recommendations in the final part of this thesis could lead to even further benefit of company.en
dc.format.extent2106832 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategické myšlenícs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectstrategické plánovánícs
dc.subjectposlánícs
dc.subjectvizecs
dc.subjectcílcs
dc.subjectexterní analýzacs
dc.subjectinterní analýzacs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectprognózovánícs
dc.subjecttvorba scénářecs
dc.subjectalternativní strategiecs
dc.subjectimplementacecs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic thinkingen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategic planningen
dc.subjectmissionen
dc.subjectvisionen
dc.subjectobjectiveen
dc.subjectexternal analysisen
dc.subjectinternal analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectforecastingen
dc.subjectcreation scenarioen
dc.subjectalternative strategyen
dc.subjectimplementationen
dc.titlePrincipy tvorby strategie podnikucs
dc.title.alternativePrinciples of Business Strategy Formationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBernatík, Wernercs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGLO060_EKF_N6208_6208T037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam