Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:57Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:57Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90701
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou návštěvnosti studentského internetového portálu Marketingostrava.cz. V první části autor tyto stránky charakterizuje z hlediska makro, mezo a mikroprostředí a představuje teoretická východiska analýzy návštěvnosti v širší souvislosti internetového marketingu. Ve druhé části je proveden výzkum, kde je metodou pozorování s využitím nástrojů Google Analytics a Facebook Insights provedena samotná analýza návštěvnosti. Na jejím základě jsou pak sestavena doporučení pro budoucí vedení webu. Doporučení se týkají jak obsahu webu, tak některých technických náležitostí a personálního obsazení.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to deal with the web analysis of the students’ website Marketingostrava.cz. In the first part the author focuses on the page from perspective of macro and micro environment and introduces theoretical possibilities of the analysis of attendance in broader perspective of the Internet marketing. Research is performed in the second part where the observation method is used. Tools, which are used in the research, are Google Analytics and Facebook Insights. In the final part there are recommendations which are based on the previously mentioned enquiries. The suggestions refer mainly to the content of the website but also to some technical questions and staff resources.en
dc.format.extent4287316 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing ve vyhledávačích, analýza návštěvnosti, internetový marketing, Marketingostrava.cz, studentské internetové stránky, měření návštěvnostics
dc.subjectSearch Engine Marketing, web analytics, internet marketing, Marketingostrava.cz, students’ website, traffic measurementen
dc.titleAnalýza návštěvnosti studentských internetových stránekcs
dc.title.alternativeWeb Analytics of the Student´s Websiteen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKondělka, Adamcs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLE243_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam