Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorHolešová, Luciecs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:01Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:01Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90712
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se týká analýzy marketingové komunikace na sociálních sítích a možnosti využití marketingu a reklamy prostřednictvím sociálních sítí. V analýze budou zkoumány názory, jak lidé využívají sociální sítě. Rovněž bude práce zaměřena na to, jak lidé vnímají marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Práce je řešena převážně primárním výzkumem. Na základě marketingového výzkumu budou navržena doporučení, jak nejlépe marketingově komunikovat prostřednictvím sociálních sítí.cs
dc.description.abstractThe Diploma Thesis is to analyse of marketing communication on the social network and the possibilities of marketing and advertising through social network. The analysis will examine the people´s opinions of how they use to social network. The Diploma Thesis also focuses on how people perceive marketing communication on social networks. The Diploma Thesis is dealt mainly with primary research. Based on marketing research will be proposed recommendations on how best to communicate marketing through social networks.en
dc.format.extent3658109 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketing, Marketing Research, Marketing Communicationsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication on the Social Networksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVondráková, Hanacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOL628_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam