Show simple item record

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorTuroň, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:01Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:01Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90713
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce hodnotí prostřednictvím analýzy sekundárních interních a externích dat dosavadní marketingovou komunikaci a použité komunikační kanály společnosti. Po analýze komunikačních nástrojů autor předkládá návrhy a doporučení jak v jednotlivých případech dále postupovat. Na základě zjištěných nedostatků předkládá návrhy na jejich odstranění. Ty jsou podrobně popsány v závěrečné kapitole této práce. Implementace nové komunikační strategie má za úkol zvýšit počet klientů a také povědomí a informovanost profesionální a především amatérské sportovní obce.cs
dc.description.abstractThis thesis evaluated existing marketing communication and used communication channels of the company by analyzing the internal and external secondary data. After analyzing the communication tools the author makes suggestions and recommendations in individual cases to proceed. Based on the weaknesses findings the author presents proposals for their elimination. These are described in detail in the final chapter of this work. Implementation of the new communication strategy aims to increase the number of clients as well as raising awareness and educating above all professional and amatér sports community.en
dc.format.extent4079615 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikační kampaň, komunikační mix, zdravotní středisko, sportovní medicína, analýza sekundárních datcs
dc.subjectcommunication campaign, communication mix, medical center, sports medicine, analysis of secondary dataen
dc.titleNávrh komunikační kampaně zdravotnického zařízenícs
dc.title.alternativeCommunication Campaign Design of Medical Institutionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVavrečka, Vladimírcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTUR146_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record