Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorRučková, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:16Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90754
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractMá diplomová práce na téma „Využití marketingu ve sportovním zařízení“ se zaměřuje na analýzu stavu Fit & Power Plate studia LARA a na navržení marketingové aktivity vedoucí k získání většího množství spokojených zákazníků, vylepšení nabídky služeb a zvýšení tržeb studia. Teoretická část vysvětluje pojmy z oblasti marketingu, marketingu služeb a nástrojů analýz, které jsou potřebné k pochopení dané problematiky. Praktická část analyzuje současný stav Fit & Power Plate studia LARA a jeho prostředí pomocí PESTEL analýzy a analýzy mikro a mezoprostředí. Dotazníkové šetření zákazníků poskytlo objektivní pohled na poskytované služby. Podrobné prozkoumání jednotlivých prvků marketingového mixu nabízených služeb odhalilo nedostatky, kterých se management tohoto zařízení dopouští. Jedná se především o propagační činnost související s nedostatečnou návštěvností. Z výsledků provedených analýz byly vytvořeny návrhy a doporučení k jednotlivým prvkům marketingového mixu. Součástí analytické kapitoly je přehled finanční náročnosti vybraných marketingových aktivit a rozbor návštěvnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis „The Use of Marketing in the Sport Facility“ is focused on analysis of the current state of Fit & Power Plate studio LARA and on designing the marketing activities leading to attract more satisfied customers, improvement of offered services and increase turnovers. The theoretical part explains the terminology of the area of marketing, marketing services and tools of analysis that are needed to understand the issue. The practical part analyzes the current state of Fit & Power Plate studio LARA and its environment by PESTEL analysis, analysis of micro and external micro environment. We got objective view on offered services by using questionnaire. Detailed examination of marketing mix of services revealed mistakes of business activities. It is about promotional activity connected with a low attendance. Results of analysis led to suggestions and recommendations on the various elements of the marketing mix. The part of analytical chapter is financial review of suggestions and analysis of attendance.en
dc.format64, [7] l. : il.cs
dc.format.extent2842118 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectfitnessen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectmicro environmenten
dc.subjectmacro environmenten
dc.titleVyužití marketingu ve sportovním zařízenícs
dc.title.alternativeThe Use of Marketing in the Sport Facilityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMynářová, Janacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRUC080_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam