Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorHrabovský, Marekcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:30Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90790
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je provedení analýzy současné marketingové komunikace hotelu Troyer v obci Trojanovice. V první části diplomové práce je charakterizován hotel Troyer spolu s jeho prostředím a teoretická východiska marketingu služeb a marketingové komunikace. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spolu s analýzou dosažených výsledků. Poslední část je zaměřena na podání návrhů inovací stávající marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is an analysis of current marketing communications Troyer hotel in the village Trojanovice. In the first part of the thesis is characterized by Troyer hotel together with its environment and theoretical basis of marketing and marketing communications. The second part includes practical marketing research along with analysis of results. The last part is focused on innovation proposals existing marketing communications.en
dc.format.extent4424830 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectwelnesscs
dc.subjectubytovací zařízenícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectcommunication mix, analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectservicessen
dc.subjecttourismen
dc.subjecthotelen
dc.subjectwellnessen
dc.subjectaccommodationen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace hotelucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for Hotelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA353_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record