Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorProchasková, Šárkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:36Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:36Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90806
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou pozice značky obuvnické společnosti Botas, a.s. V úvodu práce byla provedena analýza makroprostředí a charakteristika trhu. Následovala část teoretická. K naplnění cíle práce byl využit marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Po analyzování získaných dat, byla navržena doporučení. Společnosti Botas bylo navrženo, aby se zaměřila především na svou marketingovou komunikaci a to vytvořením mediální kampaně. V oblasti atributů byla doporučena modernizace loga ve formě 3D a také větší podpora sloganu společnosti Botas.cs
dc.description.abstractThe Master’s thesis deals with the position of brand shoe company Botas, Inc. The analysis of macro and market characteristics was writen at the beginning. Followed the heoretical part. Marketing research was used to achieve the objective. Recommendations was proposed after analyzing the collected data. Company Botas has been designed to focus primarily on their marketing communications and creating a media campaign. The logo was advised to upgrade in the form of 3D and to recommend more support for the slogan.en
dc.format.extent3450154 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectatributy značkycs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectobuvcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectelements of the branden
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectshoesen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectbranden
dc.titleAnalýza pozice značky obuvnické společnostics
dc.title.alternativeBrand Analysis for Shoe Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRO422_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam