Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorTrčková, Vendulacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:38Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:38Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90809
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh vhodné strategie, kterou by podnik měl implementovat, aby dosáhl úspěšných výsledků v podnikání. Práce je strukturována do pěti kapitol, z nichž první tvoří Úvod a poslední Závěr. Teoreticko-metodická část vysvětluje základní pojmy týkající se strategie a strategického řízení. Ve třetí kapitole je představen vybraný podnik, jeho hospodaření v minulosti a v současné době. Čtvrtá kapitola zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního okolí podniku a návrh strategie. V praktické části je použit Porterův model pěti konkurenčních sil a Analýza vnitřních faktorů podniku. Výsledky jsou zhodnoceny SWOT analýzou. Vhodná strategie je definována pomocí jedné z Porterových konkurenčních strategií. Formulace strategie obsahuje novou vizi podniku, poslání a cíle. Nakonec jsou popsány jednotlivé kroky, které vedou k dosažení stanovených cílů.cs
dc.description.abstractThe aim of Diploma thesis is a proposal of suitable strategy which should be implemented by company to reach successful results in bussines. The thesis is structured in five chapters, when the first chapter is Introduction and the final one Conclusion. The theoretical part explains the basic concepts related to strategy and strategic management. In the third chapter is choosen company introduced with it´s management in the past and at present time. The forth chapter include external analysis, internal analysis and proposal of strategy. In the practical part were used: Environmental analysis, Porter´s model of five competition powers, Analysis of internal assessment. Their results are evaluated in SWOT analysis. Suitable strategy is defined with help one of Porter´s competiton strategies. Strategy formulation contains new company´s vision, mission and goals. In the end there are described particular steps which contribute to hit the mark.en
dc.format62, [1] l. : il.cs
dc.format.extent1188374 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectoutdoorcs
dc.subjectexterní analýzacs
dc.subjectinterní analýzacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectoutdooren
dc.subjectexternal analysis, internal analysisen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectpromotionen
dc.titleNávrh strategie pro vybranou firmucs
dc.title.alternativeThe Proposal of Strategy for Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLenhartová, Jiřinacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTRC058_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam