Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavelcs
dc.contributor.authorČernek, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:38Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:38Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90811
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce nazvaná „Kvalita dodavatelů hotelového provozu“ se zabývá hodnocením úrovně kvality dodavatelů společnosti Harmony Club Hotel Ostrava. Cílem práce bylo provést hodnocení kvality stávajících dodavatelů zmíněného hotelu (zejména v oblasti ubytovacího úseku) a následně navrhnout ustálený a funkční systém hodnocení kvality dodavatelů. V teoretické části byly pomocí studia odborné literatury objasněny pojmy, jako je jakost, hotelový provoz, služba nebo nákup. V aplikační části byl nejprve popsán hotelový provoz, k němuž se diplomová práce vztahuje. Následně došlo ke sběru dat pomocí metody písemného dotazování. Dotazník se zaměřoval převážně na oblast kvality. Získaná data byla zpracována a kvalifikovaně překódována tak, aby bylo možné provést náležité výpočty a následné hodnocení dodavatelů. V závěrečné části práce byl navržen ustálený postup pro hodnocení jakosti dodavatelů, který má vést ke zvýšení jejich kvality.cs
dc.description.abstractThis thesis named 'Supplier quality in hotel operation' deals with the quality evaluation of the suppliers of the company Harmony Club Hotel Ostrava. The target of this thesis is to carry out a quality evaluation of the current suppliers of the above-mentioned hotel (especially in the field of accommodation section) and subsequently to develop a stable and functional systém of supplier quality evaluation. In the theoretical section, I explained using literature concepts such as quality, hotel management, service or purchase. In the practical section I first described the hotel operation which this thesis refers to. Then I collected data using the method of written questioning. The questionnaire was primarily focused on the field of quality. The collected data were processed and transcoded, so I could make appropriate calculations and subsequently carry out an evaluation of the suppliers. In the final part of the thesis I developed a stable system of supplier quality evaluation which should lead to a rise in their quality.en
dc.format.extent2263644 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDodavatelécs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjecthotelový provozcs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectpartnerství.cs
dc.subjectSuppliersen
dc.subjectqualityen
dc.subjecthotel operationen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectservicesen
dc.subjectpartnership.en
dc.titleKvalita dodavatelů hotelového provozucs
dc.title.alternativeThe Quality of Hotel Service Suppliersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLednická, Martacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER538_EKF_N6208_6208T020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam