Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorKučera, Lukášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:40Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:40Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90816
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce jsou návrhy ke zlepšení marketingové komunikace. Práce je zpracována v podmínkách střední školy – Gymnázia Mikuláše Koperníka. V první části jsou zpracovány teoretická východiska marketingové komunikace a je charakterizována výše zmíněná škola. Ve druhé praktické části jsou uvedeny metody marketingového výzkumu, výsledky těchto výzkumů a analýza současného stavu. V poslední části jsou zpracovány návrhy ke zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of my diploma thesis are proposals for improvement of marketing communication. This thesis is worked out in conditions of grammar school – Gymnasium Nicholas Copernicus. In the first part, there are prepared a theoretical base for marketing communication and there is described the grammar school, which is as mentioned above. In the second practical part, there are described methods of marketing research, the results of this research and analysis of present position. In the last part, there are created proposals for improvement of marketing communication.en
dc.format.extent4892039 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectškolstvícs
dc.subjectgymnáziumcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttrendy v komunikacecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectinternetová komunikacecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectcommunication mix, education, grammar school, marketing research, analysis, trends in communications, services, focus group, advertising, internet communicationsen
dc.titleNávrh marketingové komunikace gymnáziacs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Communication of Grammar Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC473_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record