Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošcs
dc.contributor.authorDrápala, Milancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:41Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:41Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90820
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu fotbalového klubu a návrh vhodné marketingové strategie. K realizaci svých cílů jsem nejdříve analyzoval mikroprostředí a makroprostředí a provedl SWOT analýzu. Návrh marketingové strategie byl aplikován na jednotlivé prvky marketingového mixu služeb podle modelu 7P. Svou práci jsem realizoval v klubu FC Tescoma Zlín, který v současnosti hraje druhou nejvyšší soutěž. Práce poskytuje vedení fotbalového klubu informace o nedostatcích a doporučení k jejich řešení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the analysis of current situation of football club and proposal of appropriate marketing strategy. To realization my objectives, I analyzed microenvironment and macroenvironment and conducted SWOT analysis. The proposal of marketing strategy was applied on individual elements of services marketing mix by model 7P. This thesis I realized in FC Tesoma Zlín, which playing in the second league. The project brings for management of football club information about deficiencies and recommendations to their elimination.en
dc.format66, [9] l. : il.cs
dc.format.extent1775669 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subject7Pcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservices marketing mixen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subject7Pen
dc.titleMarketingová strategie fotbalového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Football Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBartošová, Luciecs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDRA179_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam