Show simple item record

dc.contributor.advisorJanečková, Viktoriecs
dc.contributor.authorKocurová, Renátacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:51Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:51Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90846
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je popsat princip víceúrovňového marketingu neboli multilevelu marketingu (dále MLM) a způsoby stimulace pracovního výkonu distributorů. V teoretické části vysvětluji pojmy používané v oblasti MLM, základní informace o systému MLM, princip podnikání, historie a vývoj do současnosti. Pozornost věnuji především tomu, jakým způsobem jsou distributoři v MLM stimulováni a jakých stimulačních nástrojů k tomu společnosti využívají. V praktické části jsem provedla analýzu stimulace distributorů ve vybrané společnosti Amway Česká republika, s.r.o. Představuji, jak systém MLM, aplikovaný ve společnosti, funguje, jaké výrobky nabízí a prodává, jak pracují distributoři, jakých stimulačních prostředků používá, a které stimulační prostředky jsou efektivní a vedou distributory k vyššímu pracovnímu výkonu. Na základě získaných poznatků jsem stanovila doporučení ke zlepšení stimulace a navrhla řešení pro vhodnější a efektivnější způsoby stimulace distributorů za účelem vyšších pracovních výkonů.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to describe the principle of multilevel marketing (next MLM) and ways to stimulate job performance distributors. I explain the terms used in the MLM system in the theoretical part, basic information about MLM business principles, history and evolution to the present. Particular attention I dedicate to the way in MLM distributors how are they stimulated and stimulating what tools to use in company. In the practical part, I analyzed the stimulation of selected distributors in the Amway Czech Republic, s.r.o. I explaine how the system of MLM, applied in a society works, what products offers and sells, how distributors are working, which tools for stimulus are used, and that stimulants are effective and lead distributors to higher work performance. Based on these findings, I set out recommendations to improve stimulation and suggest solutions for better and more effective ways of stimulating distributors to higher job performance.en
dc.format.extent3601149 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmultilevel marketingcs
dc.subjectdistributorcs
dc.subjectstimulacecs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectpracovní výkoncs
dc.subjectmultilevel marketingen
dc.subjectdistributoren
dc.subjectstimulationen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectjob performanceen
dc.titleStimulace pracovního výkonu distributorů v MLMcs
dc.title.alternativeJob Performance Stimulation of Distributors in MLMen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMechelová, Gabrielacs
dc.date.accepted2011-09-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC22_EKF_N6208_6208T037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record