Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorŽáková, Pavlacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:53Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:53Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90854
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce byla analýza spotřebitelského chování u zákazníků obchodního řetězce Globus, konkrétně u hypermarketu Globus Olomouc. Práce je rozdělena do šesti částí. První kapitola je úvod. Druhá část blíže charakterizuje maloobchodní trh v ČR. Obsahuje také charakteristiku společnosti Globus ČR, k. s. a popis průměrného zákazníka hypermarketu Globus. Třetí kapitola je zaměřena na teorii spotřebitelského chování obecně. Následující čtvrtá část popisuje metodiku sběru dat pro marketingový výzkum. Primární data byla získána formou osobního sběru kopií účetních dokladů na pokladnách hypermarketů Globus během půl roku. V páté části jsou výsledky marketingového výzkum, který byl realizován na základě primárních informací. Výsledky výzkumu byly vyjádřeny v tabulkách a grafech pomocí programu Excel 2007 a SPSS 16. Poslední část diplomové práce je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyse consumer behaviour of the Globus retail chain’s customers, specifically at the Globus Olomouc hypermarket. This work was divided into six parts. The first chapter is an introduction. In the second part there is a close characteristic of private market in the Czech Republic. This part contains the characteristic of company Globus ČR, k. s. as well as the description of an average customer of Globus hypermarket. The third chapter is focused on the theory of consumer behaviour in common. The following fourth part describes data collection metodology used for the marketing research. Primary data were obtained through the personal collection of copies of accounting documents at the cash desks of Globus hypermarkets within six months. In the fifth part there are results of the marketing research, which was based on the primary information. The results of the research were expressed by tables and charts using Excel 2007 and SPSS 16. The last part of the thesis is the conclusion.en
dc.format.extent3520452 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectObchodní řetězeccs
dc.subjectMaloobchodní trhcs
dc.subjectMaloobchodcs
dc.subjectGlobuscs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectHypermarketcs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectÚčetní dokladcs
dc.subjectÚčtenkacs
dc.subjectNákupcs
dc.subjectNakupovánícs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectRetail chainen
dc.subjectRetail marketen
dc.subjectRetailen
dc.subjectGlobusen
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectHypermarketen
dc.subjectShopping behavioren
dc.subjectAccounting documenten
dc.subjectReceipten
dc.subjectPurchaseen
dc.subjectShoppingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování v hypermarketucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Hypermarketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAK101_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam