Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorHorychová, Dagmarcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:58Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:58Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90866
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractNejenom v podnikatelském sektoru, ale i ve zdravotnictví funguje konkurenční prostředí. Zejména u nemocnic však nejde o konkurenci cenovou, jelikož jejich účelem a smyslem je poskytování zdravotní péče a zlepšování stavu občanů za účelem dosažení užitku, nikoliv zisku. Know-how úspěšné neziskové organizace je zejména v její komunikaci. Být slyšet, být známý a mít dobré renomé znamená úspěch. Vhodným a často používaným prostředkem komunikace neziskových organizací s veřejností jsou public relations, tj. jeden z nástrojů marketingového komunikačního mixu, který napomáhá při formování veřejného mínění i vybudování si dobrého jména či image. Ústředním tématem této diplomové práce je Nemocnice TGM Hodonín, p. o. a její způsob komunikace směrem k veřejnosti, tedy té externí ale i interní. Cílem práce bylo vyhodnotit současný stav a způsoby interních a externích public relations, tedy vztahů a komunikace nemocnice s veřejností. Současně navrhnout jejímu vedení, jak je možné s pomocí nástrojů public relations ovlivnit veřejné mínění a vyvolat/posílit pozitivní vztah veřejnosti k nemocnici s cílem zlepšení oboustranné spokojenosti a vybudování si příznivějšího image.cs
dc.description.abstractNot only in the business sector, but the competitive environment also in health care markets exists. But it is not price competition only, especially in hospitals. Their purpose and the intent are to provide health care and improving the condition of citizens in order to achieve benefit, not profit. Know-how of a successful nonprofit organization based mainly on its communication. Be heard, be known and have a good reputation means success. A suitable and frequently used means of communication with the public of non-profit organizations are Public Relations, that is one of the tools of marketing communication mix, which helps to shape public opinion and build your reputation and image. The central theme of this thesis is the TGM Hospital in Hodonín, contributory organization, and manner of communication to the public, the external and internal, of its. The objective of this study was to evaluate the current situation and means of Internal and External Public Relations; it is relationships and communication to the public of this hospital. Furthermore, propose to the hospital leading how is it possible to use the tools of public relations to influence public opinion and create / reinforce a positive public attitude to the hospital in order to improve mutual satisfaction and build a favorable image.en
dc.format.extent14024396 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectorganizacecs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectinternícs
dc.subjectexternícs
dc.subjectNemocnice TGM Hodonín, p. o.cs
dc.subjectimagecs
dc.subjectveřejné míněnícs
dc.subjectvztahy s veřejnostícs
dc.subjectmonitoring médiícs
dc.subjectcorporate identitycs
dc.subjectPENCILScs
dc.subjectlogocs
dc.subjectorganizationen
dc.subjecthospitalen
dc.subjectPublic Relationsen
dc.subjectinternalen
dc.subjectexternalen
dc.subjectTGM Hospital in Hodonín, contributory organizationen
dc.subjectimageen
dc.subjectpublic opinionen
dc.subjectrelations with the publicen
dc.subjectmedia monitoringen
dc.subjectCorporate Identityen
dc.subjectPENCILSen
dc.subjectorganization logoen
dc.titleNávrh budování image nemocnice pomocí Public Relationscs
dc.title.alternativeDesign of Image Building for the Hospital through Public Relationsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeObrtlíková, Danacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR585_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam