Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBartusková, Tereziecs
dc.contributor.authorKorner, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:04Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:04Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90878
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá důkladnou analýzou vnějšího i vnitřního okolí podniku a všech relevantních informací za účelem formulování strategie a strategického plánu podniku v souladu s vizí a hodnotami podniku. Práce je členěna do šesti kapitol. V kapitole teoretických východisek jsou vymezeny základní pojmy, postupy a analýzy nezbytné pro zpracování praktické části, která začíná představením vybraného podniku. Ve čtvrté kapitole jsou vypracovány strategické analýzy, na základě kterých je pak v páté kapitole formulována SO strategie a navržen strategický plán včetně systému jeho kontroly. Vybranou firmou je Zahradnictví Korner. Jedná se o podnik s dvaceti čtyřletou tradicí se spádovou oblastí Ostravsko a okolí. Hlavním předmětem podnikání je poskytování zahradnických služeb (realizace zahrad, výsadby stromů, náhradní výsadby atd.), rostlinná výroba, MO a VO.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on thorough analyses of external and internal factors of the company and all relevant information to formulate a strategy and strategic plan according to vision and values. The work is dividend into six chapters. There are defined basic ideas, processes, and analyses necessary for working out the pracitc part of the thesis which begin with introduction of the chosen company. Fourth chapter is focused on working out the strategic analyses and the fifth on formulating the SO strategy and strategic plan with setting the control system. The chosen company is Garden centre Korner. It is 24 years old company with tradition. The catchment area is the region of Ostrava and surroundings. Main subjects of enterprise are garden services, horticulture, garden nursery, retail and wholesale.en
dc.format.extent6428122 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategický plán, strategická kontrola, strategie, analýza vnitřního prostředí, analýza vnějšího prostředí, SWOT, strategické plánování, formulování strategie.cs
dc.subjectStrategic plan, strategic control, strategy, analysis, internal analysis, external analysis, SWOT, strategic planning, formulating strategy.en
dc.titleStrategické plánování podnikucs
dc.title.alternativeStrategic Planning of the Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJarolímová, Janacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOR317_EKF_N6208_6208T037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam