Show simple item record

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorValová, Petracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:08Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:08Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90890
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování zákazníků second handu. Prvotní část práce se zabývá teoretickými východisky spotřebitelského chování. Charakteristika second handu Levňáček a celého trhu second handů je popsána v třetí kapitole práce. Stěžejní marketingový výzkum je zaměřen na vyhodnocení informací a poznatků získaných z osobního dotazování pravidelných zákazníků second handu Levňáček. Výzkum je doplněn anketním šetřením, které je zaměřeno na spotřebitele, kteří do second handů nakupovat nechodí. Na základě vyhodnocených výsledků jsou navrhnutá vhodná doporučení, které by měly second handu Levňáček v jeho dalším vývoji pomoct.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the consumer behaviour analysis of second hand customers. The initial part of thesis deals with the theoretical bases of consumer behavior. Characteristics of second-hand Levňáček and the second hand market is described in the third chapter of this thesis. The fundamental marketing research was to analyze data and information gained from the personal questioning of regular customers second hand Levňáček. The research is complemented by inquiry investigation which is aimed at consumers who does not shop in second- hand. On the basis of evaluated results are suggested appropriate recommendations, which could be helpful on futher development to second-hand Levňáček.en
dc.format.extent4718365 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectchování spotřebitele, modely spotřebitelského chování, zákazník, second hand, Levňáček, výzkum, analýzacs
dc.subjectConsumer behavior, Models of consumer behaviour, Customer, Second hand, Levňáček, Research, Analysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování zákazníků second handucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Second Hand Customersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petrcs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL555_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record