Show simple item record

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorSlavík, Jancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:08Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:08Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90891
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace firmy. Konkrétně se práce zabývá analýzou a následným návrhem marketingové komunikace Centra bezpečné jízdy. Cílem diplomové práce je na základě teoretických podkladů a analýzy prostředí navrhnout prvky marketingové komunikace, které osloví a motivují potencionální zákazníky Centra bezpečné jízdy LIBROS Ostrava k nákupu poskytované služby. Jedná se o službu kurz bezpečné jízdy, která díky teoretické a praktické výuky vzdělává účastníky v oblastech bezpečné a defenzivní jízdy, prevenci a řešení mimořádných událostí v silničním provozu. Návrhy a doporučení ke stávající marketingové komunikaci vychází z výzkumu, který byl proveden formou písemného dotazníkového šetření metodou vhodného úsudku v kombinaci s kvótním výběrem. Na základě tohoto výzkumu byly doporučeny kroky týkající se zejména oblastí ceny a jejího optimálního stanovení, internetové prezentace, rádiových reklamních spotů a propagaci na sociálních sítích.cs
dc.description.abstractThis thesis is devoted to the issues of the marketing communications firm. Specifically, it deals with the analysis and subsequent design of marketing communication for The safety driving centre. The goal of this thesis is, based on the theoretical materials and the analysis of the environmental documents, design elements of marketing communication that appeal and motivate the potential customers of The safe driving centre LIBROS Ostrava to purchase the services. It is a service of a safety driving course which, thanks to the theoretical and practical training, educates participants in the areas of safe and defensive driving, prevention and emergency response in traffic. Proposals and recommendations for existing marketing communication are based on research which was conducted by written survey by way of the method appropriate judgment combined with quota sampling. Based on this research were recommended steps in areas particular price and its optimal setting, websites presentations, radio commercials and advertising on social networks.en
dc.format.extent3400589 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCentrum bezpečné jízdycs
dc.subjectškola smykůcs
dc.subjectbenefitcs
dc.subjecttrestné bodycs
dc.subjectdefenzivní jízdacs
dc.subjectprofesní řidičics
dc.subjectoptimální cenacs
dc.subjectwebová prezentacecs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectThe safety driving centreen
dc.subjectskid control schoolen
dc.subjectbenefiten
dc.subjectpenalty pointsen
dc.subjectdefensive drivingen
dc.subjectprofessional driversen
dc.subjectoptimal priceen
dc.subjectwebsite presentationsen
dc.subjectsocial networken
dc.titleNávrh marketingové komunikace centra bezpečné jízdycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of Safety Driving Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA422_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record