Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorKlodová, Soňacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:14Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:14Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90904
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV této diplomové práci je pojednáno o spotřebitelském chování na trhu slevových serverů. Slevové servery jsou relativně novým distribučním kanálem. Pro firmy slouží jako inzerce, pro zákazníky znamenají formu levnějšího nakupování. Pro marketingový výzkum byla zvolena metoda elektronického dotazování, jelikož bylo potřeba zasáhnout respondenty ve věkové skupině 18 – 40 let používající internet. Díky zjištěným výsledkům bylo spotřebitelské chování na tomto trhu zhodnoceno a byla navržena doporučení, která by měla přispět k udržení stávajících zákazníků a přilákání zákazníků nových.cs
dc.description.abstractIn this diploma thesis it is discussed the consumer behaviour on the discount sites market. The discount sites are relatively new distribution channel. It serves as a marketplace for the companies and it means cheaper form of shopping for consumers. The method of electronic questioning was chosen for the marketing research, because it was necessary to reach the respondents in the age group from 18 to 40 years old using the Internet. Thanks to the results that have been found out, the consumer behaviour in this market was evaluated and the recommendations was suggested, which should help to keep existing consumers and attract new ones.en
dc.format.extent8077178 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslevové serverycs
dc.subjectslevycs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectdiscount sitesen
dc.subjectdiscountsen
dc.subjecton-line marketingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu slevových serverůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour on the Discount Sites Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVavrečka, Vladimírcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLO111_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam