Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorStehlík, Jancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:17Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:17Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90912
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce je přiblížit veškeré činnosti a úkoly manažera, které souvisejí se získáváním financí pro zdravý chod klubu v průběhu sezóny. Popisuje veškeré způsoby získávání financí pro mládežnický basketbalový klub. V průběhu výzkumu jsem použil individuálního rozhovoru s manažerem družstva TJ Gymnázium Hladnov a také jsem využil materiálů, které mi byly tímto klubem poskytnuty. Zjistil jsem, co vše musí manažer udělat pro získání dostatku financí. Klub získává finance hlavně z členských příspěvků, sponzorských darů, reklamy a dotací. Klubu jsem doporučil, v jakých případech má navýšit členské příspěvky, jak lépe využít sponzoringu a reklamy, získat více financí ze sponzorských darů a jak zkvalitnit své služby při získání většího množství financí. Dále by se manažer mohl zaměřit na medializaci při jakémkoliv úspěchu, protože tímto způsobem by na sebe mohl přitáhnout více pozornosti, dostat se do podvědomí široké veřejnosti a získat větší množství financí do klubového rozpočtu.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis was to approximate all activities and duties of manager which relate to financing for healthy run of a club during the season. It refers to all possible activities of financing which are necessary to be done for Youth Basketball Club. During the research I used an individual interview with the manager of TJ Gymnázium Hladnov club and after that I used documents, which were provided by club. I found out, what is necessary to be done by manager for getting enough funds. Club gains finance mostly from membership fees, sponsorship, commercials and grants. I recommended to the club in which case it is necessary to increase membership fees, how to efficiently use sponsorship and commercials, how to get more money from sponsors and how to improve their services when they get more finances. I recommended focusing on media with any success, because in this way it can attract more attention and get into the awareness of the general public and because of that club should have more funds for the club budget.en
dc.format72 l. : il.cs
dc.format.extent915686 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfinancovánícs
dc.subjectmládežnickéhocs
dc.subjectbasketbalovéhocs
dc.subjectklubucs
dc.subjectfinancingen
dc.subjectofen
dc.subjectyouthen
dc.subjectbasketballen
dc.subjectcluben
dc.titleFinancování mládežnického basketbalového klubucs
dc.title.alternativeFinancing of Youth Basketball Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKudela, Ladislavcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTE562_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam