Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorHorálková, Evacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:24Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:24Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90927
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat spokojenost obyvatel se službami města Mohelnice. Zjistit jak jsou obyvatelé města spokojeni se službami, které jim město poskytuje. První část práce je věnována charakteristice města Mohelnice. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky zákaznické spokojenosti, službám a marketingovému mixu obce. Stěžejní částí práce je analýza výsledků výzkumu a následné návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a tím i ke zvýšení spokojenosti obyvatel.cs
dc.description.abstractThe aim this thesis was to analyze the population satisfaction with the services ofMohelnice. Determine how the residents of the town are satisfied with the services the city provides them. The first part is devoted to the characteristics of Mohelnice. The second chapter deals with the theoretical base of customer satisfaction, services, and marketing mix of the village. The main section is an analysis of research results and subsequent suggestions and recommendations that could improve the quality of services and thus to increase the satisfaction of the population.en
dc.format.extent583727 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměsto Mohelnicecs
dc.subjectobyvatelcs
dc.subjectobčancs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectkonkrétní trhcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingový mix obcecs
dc.subjectdoprovodné službycs
dc.subjectinformační službycs
dc.subjectCity Mohelniceen
dc.subjectCitizensen
dc.subjectCitizenen
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectServiceen
dc.subjectMacro environsen
dc.subjectConcrete marketen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectMarketing mix of the villageen
dc.subjectSupporting servicesen
dc.subjectInformation Servicesen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel se službami městacs
dc.title.alternativeResident Satisfaction Measurement with City Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR594_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam