Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorPak, Daliborcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:24Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:24Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90928
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá cenovou podporou prodeje, která je maloobchodními řetězci inzerována prostřednictvím reklamních letáků. Tato podpora prodeje je zaměřena na segment nealkoholických nápojů. Práce analyzuje různá kritéria těchto podpor a porovnává výsledky mezi sledovanými obchodními řetězci, jež jsou celkem čtyři. Závěry práce ukazují, jakým způsobem je danými obchodníky na tomto trhu cenová podpora prodeje využívána. Další části práce se zaměřují na trh nealkoholických nápojů v České republice a na teoretické aspekty podpory prodeje jakožto nástroje marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis work deals with price sales promotions, which are advertised by retailers through advertising leaflets. This sales promotion is targeted on non-alcoholic beverages segment. This work analyses different aspects of these promotions and compares the results among four monitored retailers. Conclusion of this work shows the way of price sales promotions that are used by monitored retailers on this market segment. Other parts of the work are focused on non–alcoholic beverages market in Czech republic and theoretical aspects of sales promotions as tool of marketing communications.en
dc.format.extent2685582 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectcenová podpora prodejecs
dc.subjectreklamní letákcs
dc.subjectslevycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttrh nealkoholických nápojůcs
dc.subjectcíle podpory prodejecs
dc.subjectdruhy podporcs
dc.subjectobchodní řetězcecs
dc.subjectmaloobchodnícics
dc.subjectstruktura trhu nealkoholických nápojůcs
dc.subjecttržní podíl firemcs
dc.subjectsales promotionsen
dc.subjectprice sales promotionsen
dc.subjectadvertising leafleten
dc.subjectdiscountsen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectnon-alcoholic beverages marketen
dc.subjectsales promotions targetsen
dc.subjecttypes of sales promotionsen
dc.subjectretail chainsen
dc.subjectretailersen
dc.subjectstructure of non-alcoholic beverages marketen
dc.subjectmarket share of companiesen
dc.titleAnalýza letákové podpory prodeje na trhu nealkoholických nápojůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Leaflet Sales Promotion on Beverage Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAK008_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam