Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorHalfar, Davidcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:25Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:25Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90931
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se týká tvorby návrhu prodejního kanálu zboží na poštách v České republice. Tvorba návrhů je založena na analýze dat týkajících se prodeje zboží na pobočkách České pošty. Je řešena kombinací převážně primárního výzkumu a částečně výzkumu sekundárního. Primární výzkum obsahuje pozorování na pobočkách České pošty, srovnání se zahraničím a výzkum mezi zákazníky České pošty.cs
dc.description.abstractDiploma work concerns the design of the setting sales channels of goods at post offices in the Czech Republic. Proposals making is based on analysis of data relating to the sale of goods at branches of Czech Post. It is predominantly solved by combination of primary survey and partly of secondary survey. Primary research includes observations at the Czech post offices, comparison with other countries and research among customers of the Czech Post.en
dc.format.extent3048124 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectProdejní kanálcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectSales Channelen
dc.titleNávrh vytvoření prodejního kanálu na poštáchcs
dc.title.alternativeThe Design of Setting Sales Channel at Post Officesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVondráková, Hanacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAL284_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam