Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorDiehelová, Andreacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:32Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:32Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90949
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPráce má za úkol, prostřednictvím teoretických a praktických znalostí, analyzovat známost značek kvality na potravinářském trhu v ČR a na Slovensku. První část práce je zaměřena na obecnou teorii značek kvality. Ve druhé části je vymezen potravinářský trh, charakterizováno makroprostředí a jednotlivé značky kvality v ČR, na Slovensku a evropské značky kvality. V další části jsou uvedeny analýzy známosti značek kvality, faktory ovlivňující nákup, zaznamenání reklamy spotřebiteli a informace o těchto značkách. Práce obsahuje i srovnání údajů obou zemí. Na základě analýz jsou v další části této práce navržena doporučení. Ta se týkají cílové skupiny komunikace a cílů komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to analyze recognition of quality brands in the food industry in the Czech Republic and Slovakia through theoretical and practical knowledge. The first part focuses on the general theory of brands quality. In the second part is defined the food industry market, characterized the macro environment and individual quality trade marks in the Czech Republic, Slovakia and European quality brands. In the next section are stated analyses of recognition of quality brands, factors influencing purchase, consumer´s recognition of advertisement and information about these brands. This work includes comparison of the results from both countries followed by proposed recommendations based on analyses. These relate to the target group and communication objectives.en
dc.format.extent2770281 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZnačky kvalitycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectpotravinářský trhcs
dc.subjectQuality Labelsen
dc.subjectBranden
dc.subjectQualityen
dc.subjectFood Products Marketen
dc.titleAnalýza známosti značek kvality na potravinářském trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Quality Labels Awareness in the Food Products Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSmeliková, Milenacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDIE007_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam