Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorMoldavchuk, Olgacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:35Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:35Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90960
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractFenomén online slevových portálů je jedním z nejrychleji rostoucích tržních modelů. V uplynulých letech došlo ke změnám ve struktuře služeb a zboží nabízených internetovými slevovými portály. Objevení nových marketingových příležitostí pro skupinový nákup doprovází i potřeba nových marketingových strategií. K úspěšné podpoře skupinového prodeje jsou pak nezbytné marketingové průzkumy. Tato diplomová práce nabízí marketingový průzkum v odvětví slevových portálů pro Českou republiku. Značná pozornost je ve výzkumu věnována zejména případnému vlivu věkové a příjmové struktury zákazníků na jejich nákupní chování u slevových portálů. Práce rovněž obsahuje informace o situaci na trhu českých slevových portálůcs
dc.description.abstractThe group buying market phenomena is one of the fastest growing online business models. Structure of goods and services provided by group buying websites has gradually changed over past few years. Appearance of new market opportunities for group buying goes along with necessity of new marketing strategies. To successfully enhance group buying model market surveys must be conducted. This thesis provides a market survey of Czech market for online group buying. Strong emphasis is put on the information about age, gender and income structure of consumers and their potential relations to the group buying. Information of Czech online group buying market are also included in the thesis.en
dc.format.extent2988396 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpostojecs
dc.subjecthromadné nakupovánícs
dc.subjectslevové portály, vouchercs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumer attitudesen
dc.subjectcollective buyingen
dc.subjectdiscount portalsen
dc.subjectvoucheren
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů ke slevovým portálůmcs
dc.title.alternativeConsumer Attitude Analysis to Discount Portalsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOL083_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam