Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorKajánková, Júliacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:49Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:49Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90990
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat konkurenci společnosti Elvyp s. r. o. v rámci pěti nejsilnejších konkurenčních společností v topní technikou v okrese Čadca. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola obsahuje teoretické východiska analýzy konkurence. Druhá kapitola je věnovaná charakteristice společnosti Elvyp s. r. o., její konkurentům a Slovenskému trhu se zemním plynem. Obsahem třetí kapitoly je metodika výzkumu, přičemž byla využita metoda Mystery Shopping doplněna o pozorování. Samotný sběr dat byl proveden pomocí hodnotícího formuláře, který hodnotil exteriér a interiér firmy, zaměstnance společnosti, produkty společnosti a komunikaci se zákazníky. Čtvrtá kapitola přináší analýzu zkoumaných konkurenčních společností. Hodnotí jejich konkurenční pozici na trhu s topnou technikou v okrese Čadca. Poslední pátá kapitola navrhuje a doporučuje zlepšení pro zkoumanou společnost Elvyp s. r. o..cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze the competition of company Elvyp Ltd. from the five strongest competitive companies in the market for district heating technology in Čadca. The work is divided into five chapters. The first chapter contains a theoretical analysis of the competition starting. The second chapter is devoted to the characterization of Elvyp Ltd., its competitors and Slovak gas market. The third chapter is the research methodology, which used the method of Mystery Shopping by observation. The actual data collection was carried out using the evaluation form, evaluating the exterior and interior firm, company employees, company products and customer communication. The fourth chapter presents an analysis of competing companies surveyed. Evaluate their competitive position in the market for heating equipment in the district of Čadca. The last fifth chapter proposes and recommends improvements for the studied company Elvyp Ltd..en
dc.format.extent2685041 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectKonkurenční pozicecs
dc.subjectKonkurenční výhodacs
dc.subjectKonkurenční sílacs
dc.subjectTopní technikacs
dc.subjectZemní plyncs
dc.subjectHodnotící formulářcs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectMystery Shoppercs
dc.subjectMystery Storycs
dc.subjectAnalysis of the competitionen
dc.subjectCompetitive Positionen
dc.subjectCompetitive advantageen
dc.subjectCompetitive forceen
dc.subjectHeating equipmenten
dc.subjectNatural gasen
dc.subjectThe evaluation formen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectMystery Shopperen
dc.subjectMystery Storyen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu topné technikycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis in the Heating Equipment Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSmeliková, Milenacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAJ055_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam