Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorŽlebková, Kristýnacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:51Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:51Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90999
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTéma diplomové práce je analýza spokojenosti občanů se službami obce. Spokojenost občanů se službami obce byla zjišťována pomocí marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření. V úvodní části práce se popisuje charakteristika obce Vřesiny, historie a veřejné služby obce. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické znalosti, které se týkají charakteristiky služeb, spokojenosti a marketingového mixu měst a obcí. Další část práce je praktická a je zaměřena na metodiku a provádění marketingového výzkumu. Poslední část diplomové práce prezentuje výsledky marketingového výzkumu a návrhy ke zlepšení.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is an analysis of citizens satisfaction with services of village. Citizen satisfaction with the services of the municipality was determined by means of marketing research, through a questionnaire survey. In the introductory part of the thesis is describes the characteristic of the village Vřesina, the history and the public servises of the village. Theoretical part of the work is focused on theoretical knowledge which concern the characteristics of the services, satisfaction and a marketing mix of towns and villages. The next part of the thesis is practical and it is aimed at methodics and implementation of the marketing research. The last part of thesis presents results of research and there are given subjects for improvement.en
dc.format.extent3441746 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingovy výzkumcs
dc.subjectmarketingový mix měst a obcícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectMarketing Mix of Towns and Villagesen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.titleMěření spokojenosti občanů s infrastrukturou obcecs
dc.title.alternativeCitizen Satisfaction Measurement with the Municipal Infrastructureen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZLE017_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam