Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorLubojacká, Barboracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:54Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:54Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91004
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nové restaurační zařízení, která by odrážela přání a požadavky potenciálních zákazníků. Data týkající se potřeb zákazníků byla sesbírána pomocí dotazníkového šetření a vyhodnocena statistickým programem SPSS. Na základě výsledků tohoto výzkumu pak byl navržen marketingový mix restaurace. Součástí práce je samozřejmě také charakteristika mikro a makroprostředí a gastronomického trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to design a marketing strategy for new restaurant. The strategy should reflect the wishes and requirements of potential customers. Data related to customers needs was collected through questionnaire survey and analyzed with statistical software SPSS. Based on the results of this research was designed restaurant marketing mix. Of course the thesis also includes characteristics of micro and macro environment and characteristics of gastronomic market.en
dc.format.extent17644439 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectlidécs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectrestaurační zařízenícs
dc.subjectMarketing mix, product, price, place, promotion, physical evidence, people, processes, restaurantsen
dc.titleNávrh marketingové strategie nového restauračního zařízenícs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for New Restauranten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renatacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUB038_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam