Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorChlupová, Nikolacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:09Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:09Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91045
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat interní personální marketing úklidové společnosti a zjistit, jakým způsobem může společnost v rámci personálního marketingu podpořit loajalitu stávajících zaměstnanců. Účelem diplomové práce je z výše uvedených budoucích zjištění navrhnout a doporučit taková opatření, která povedou k plné spokojenosti a k loajalitě zaměstnanců, která bude mít za následek snížení fluktuace, neboť jen spokojený zaměstnanec se rovná loajální zaměstnanec. Vhodnou metodou pro dosažení cíle diplomové práce se jeví dotazování.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze the internal marketing personnel cleaning company and find out how a company in the marketing personnel to support the loyalty of existing employees. The purpose of this thesis is the future of the above findings suggest and recommend measures that will lead to satisfaction and loyalty of employees, which will result in a reduction in turnover, as only a happy employee equals a loyal employee. A suitable method for achieving the thesis seems to be questioning.en
dc.format.extent4136611 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectpersonální činnostics
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpersonal marketingen
dc.subjectHR activitiesen
dc.subjectemploymenten
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectmotivationen
dc.titleAnalýza personálního marketingu v úklidové společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Personal Marketing in Cleaning Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStaněk, Dušancs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHL150_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam