Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorLasáková, Nikolacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:09Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:09Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91046
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza convenience stores na českém maloobchodním trhu. Primárním cílem bylo zjistit známost convenience stores českými spotřebiteli a postoje zákazníků k tomuto obchodnímu formátu. Vedlejším cílem byla analýza a následné porovnání stanovených faktorů ve vybraných prodejnách tohoto typu.Výzkum probíhal prostřednictvím kvalitativní a kvantitativní analýzy. Primární data byla shromažďována metodou pozorování a dotazování. Práce je rozdělena na šest kapitol. Druhá kapitola zahrnuje teoretická východiska profilace a lokalizace provozních jednotek maloobchodu. Třetí kapitola obsahuje charakteristiku maloobchodní sítě České republiky. Ve čtvrté kapitole je definovaná metodika shromažďování dat výzkumu. Pátá kapitola vyhodnocuje a interpretuje výsledky primárního šetření. Zjištěné výsledky této práce lze použít pro udržení a růst oblíbenosti convenience stores.cs
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is convenience stores analysis in the Czech retail market. The primary aim was to find out convenience stores known Czech consumers and position of customers to the business format. The secondary aim was to analyze and then comparing the factors set out in selected stores this type. The research was performed by using qualitative and quantitative analysis. The primary data was collected by a method of observing and inquiring. The thesis is divided into six chapters. The second charter includes a theoretical profiling and localization of the retail operating units. The third charter contains the characteristics of the retail network of the Czech Republic. The fourth charter is defined metodology for collecting research data. The fifth charter evaluates and interprets the results of primary inquiry. The results of this thesis can be used to maintain and growth popularity of convenience stores.en
dc.format.extent1908529 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectconvenience storescs
dc.subjectlokalizacecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmaloobchodní síťcs
dc.subjectmimo prodejní síťcs
dc.subjectsegment singlescs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectv síti prodejencs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconvenience storesen
dc.subjectlocalizationen
dc.subjectretail tradeen
dc.subjectretail networken
dc.subjectnon-store retailen
dc.subjectsegment of singlesen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectstore retailen
dc.titleAnalýza convenience stores na českém maloobchodním trhucs
dc.title.alternativeConvenience Stores Analysis in the Czech Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAS106_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam