Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorMaceáš, Michalcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:13Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:13Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91052
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Analýza marketingové komunikace hotelu. Hlavní pozornost je věnována současnému stavu marketingové prezentace hotelu Valaška, který se nachází v obci Horní Bečva. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí, dotazníkového šetření byla navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti a celkové konkurenceschopnosti hotelu Valaška.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is the Marketing Communication Analysis of the Hotel. The main attention is paid to the current state of marketing presentatiton of the hotel Valaska, situated in the locality of Horní Bečva. On the basis of the analysis of the marketing environment and questionnaire survey the recommendations were suggested, which should lead to an increased visits and the overall competitiveness of the hotel Valaška.en
dc.format.extent5765491 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, marketingová komunikace, hotel, hotelové služby, analýza marketingového prostředí, marketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing, marketing communication, hotel, hotel service, analysis of marketing environment, marketing researchen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace hotelucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Hotelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petrcs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAC691_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam