Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorHřivnacký, Jancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:14Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:14Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91056
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Analýza využití internetu pro rezrevaci hotelového ubytování. Diplomová práce se je zaměřena na propojení dvou fenoménů dnešní doby - internetu a cestovního ruchu. V teoretická část práce je zaměřena na Internetový marketing a charakteristiku českého trhu s cestovním ruchem. Praktická část je zaměřena na anlýzu postojů k využití internetu pro rezervaci hotelového ubytování. Výstupem práce jsou návrhy a doporučení pro poskytovatele hotelového ubytování.cs
dc.description.abstractThe topic of diploma thesis is the Analysis of Using the internet for hotel accommodation booking. This thesis focuses on two phenomena of our time - the internet and tourism. The theoretical part is focused on Internet marketing and the characteristics of the Czech market of tourism. The practical part is focused on the analysis of attitudes to using the Internet to book hotel accommodation. The output of the thesis are the recommendations for providers of hotel accommodation.en
dc.format.extent4250804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetový marketing, Cestovní ruch ČR, Hotelové ubytování, Cestovní kanceláře, Online rezervace.cs
dc.subjectInternet Marketing, Tourism in ČR, Hotel accommodation,Travel agency, Online reservations.en
dc.titleAnalýza využití internetu pro rezervaci hotelového ubytovánícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Using the Internet for Hotel Accommodation Bookingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRI061_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam