Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorLippová, Michaelacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:16Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91065
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit, jaký je vztah spotřebitelů ke značce Kofola, zda se vytvořila nějaká emocionální vazba mezi značkou Kofola a jejími zákazníky a zda je značka Kofola vnímána jako lovemark. Teoretická část práce se zabývá značkou, jejími funkcemi a hodnotou. Je zde také vysvětleno, jak může být značka vnímána spotřebiteli a jak na ni spotřebitelé reagují v rámci nákupního chování. V práci je dále charakterizována společnost Kofola a prostředí, ve kterém působí. Stěžejní částí práce je marketingový výzkum provedený formou elektronického a osobního dotazování na vzorku 200 respondentů. Na základě informací získaných z výzkumu jsou navrhnuta doporučení, která by mohla přispět k dalšímu budování značky.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to find out, what the relationship between consumers and the Kofola brand is and whether there is any emotional bond between customers and the Kofola brand and whether the Kofola brand is perceived as a lovemark. The theoretical part of the thesis deals with the brand in general, its functions and value. It also explains how consumers might perceive the brand and how they might react in their purchasing behavior. In this thesis the Kofola company and the environment in which it operates are also characterized. The key part of the thesis is a marketing research on a sample of 200 respondents conducted by electronic and personal interviews . Based on the information gained from the research the thesis contains helpful suggestions to support building of the brand.en
dc.format.extent3452551 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectznalostcs
dc.subjectvěrnostcs
dc.subjectasociacecs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectlovemarkcs
dc.subjectkolové nápojecs
dc.subjectKofolacs
dc.subjectbranden
dc.subjectperceptionen
dc.subjectbrand knowledgeen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectassociationen
dc.subjectpurchasing behavioren
dc.subjectlovemarken
dc.subjectcoke beverages, Kofolaen
dc.titleAnalýza značky na trhu kolových nápojůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Brand in the Coke Beverage Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLIP110_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam