Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorJaníková, Nikolacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:17Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:17Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91068
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zmapovat trh s developerskými byty, které jsou momentálně v prodeji, na území města Ostravy. Práce měla napomoci developerům při výstavbě nových bytových komplexů, hlavně díky specifikaci jednotlivých zákazníků. Sběr dat probíhal on-line pozorováním jednotlivých bytů a potřebné informace o každém bytu byly zvlášť zaznamenány do záznamového archu. Pozorování probíhalo v průběhu května a června 2011. Celkem bylo do výzkumu zahrnuto 494 bytů z dvanácti bytových komplexů, které realizovalo deset developerských společností.cs
dc.description.abstractAim of this thesis was to map the market for housing developers that are currently on sale in the city of Ostrava. The work should help developers in building new housing complexes, mainly due to individual customer specification. Data were collected on-line observation of individual flats and necessary information about each apartment were separately recorded in the recording sheet. Observations occurred during May and June 2011. Total in research included 494 bytes of twelve apartment complexes, which implemented a ten developers.en
dc.format.extent3776423 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpozorování, developerské byty, Ostrava, chování zákazníkacs
dc.subjectervation, housing developers, Ostrava, customer behavioren
dc.titleAnalýza bytových preferencí zákazníkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Residential Preferences of Customersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAW023_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam