Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorPawlasová, Pavlínacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:23Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:23Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91086
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTéma této diplomové práce je „Analýza internetové marketingové komunikace na trhu nápojů“. Tato práce se soustředí na trh energetických nápojů. Cílem této práce je nalezení slabých a silných míst internetových marketingových komunikací nevýznamnějších značek na trhu energetických nápojů. Pro tento výzkum je použita metoda pozorování. Výzkum je založen na teoretických východiscích marketingové komunikace na internetu. Stěžejní část této práce tvoří analýza pozorování a doporučení, která z provedeného pozorování a analýzy vyplývají a mají sloužit ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is „The Internet Marketing Communication Analysis on the Beverages Market“. This thesis focuses on the energy drinks market. The aim of this thesis is to find strengths and weaknesses of internet marketing communications of the most significant brands on the energy drinks market. Method of observation is used for this research. The research is based on the theoretical background of marketing communication on the internet. The main part of this thesis is the analysis of observations and recommendations made from the observations and analysis and which should improve the competitiveness.en
dc.format.extent6901389 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh energetických nápojůcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjecton-line marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectanalýza internetové marketingové komunikacecs
dc.subjectenergy drinks marketen
dc.subjectobservationen
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.subjecton-line marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectwebsitesen
dc.subjectanalysis of internet marketing communicationen
dc.titleAnalýza internetové marketingové komunikace na trhu nápojůcs
dc.title.alternativeThe Internet Marketing Communication Analysis on the Beverages Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKondělka, Adamcs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAW031_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam