Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKorvasová, Petracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:26Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:26Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91090
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zjištěním úrovně mechandisingu ve vybraných maloobchodních řetězcích. Cílem práce byla analýza současné úrovně merchandisingu zubních past Signal ve vybraných maloobchodních řetězcích na území města Ostravy. Výzkum zahrnoval 17 maloobchodních jednotek, z toho 12 drogerií a 5 hypermarketů. Výsledky marketingového výzkumu byly získány prostřednictvím kvalitativní analýzy Total Shopscore Index.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis finds out a merchandising level in selected retail chains. The aim of this thesis was to analyze current merchandising levels of Signal toothpaste in selected retail chains in the city of Ostrava. The research included seventeen ratail units which consisted of twelve chemist's and five hypermarkets. The results of marketing research were acquired by means of qualitative analysis called Total Shopcore Index.en
dc.format.extent2834434 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMerchandising, drogistický trh, maloobchod, marketingová komunikace, Total Shopscore Indexcs
dc.subjectDrugstore market, retail, marketing communication, Total Shopcore Indexen
dc.titleAnalýza merchandisingu v drogeriíchcs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis in Drugstoresen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOR306_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam