Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorNováková, Petracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:27Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:27Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91092
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá problematiku marketingové strategie a její implementace v rámci maloobchodní prodejny. Obsahem praktické části práce je situační analýza společnosti Orsay, založena na sběru primárních a sekundárních dat. Konkrétně se analýza zabývá sběrem interních dat společnosti, pozorováním na prodejně Orsay, dotazováním zákazníků a mystery shoppingem konkurence. Cílem práce bylo na základě výše zjištěných údajů, navrhnout marketingovou strategii a kroky k její implementaci, prostřednictvím změn marketingového mixu tak, aby firma získala nové zákazníky a byla na trhu konkurenceschopnější.cs
dc.description.abstractThe thesis examines the issues of marketing strategy and its implementationn in retail store. The content of practical part is the situation analysis of the Orsay, based on collection of primary and secondary data. Specifically, the analysis deals with companie‘s internal data collection, observing the store Orsay, questioning customers and competition’s mystery shopping. The aim of this work was based on the amount collected data to design a marketing strategy and steps for its implementation through changes in the marketing mix so that the company gained new customers and the market was competitive.en
dc.format.extent1884866 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectimplementace strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectoděvní společnostcs
dc.subjectmódacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectimplementation strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectretailen
dc.subjectclothing companyen
dc.subjectfashionen
dc.titleNávrh marketingové strategie maloobchoducs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Strategy for Retail Outleten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV855_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam