Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorPechová, Pavlínacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:36Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:36Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91120
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Analýza konkurence na trhu výrobců kol“ je podrobná analýza specializovaných kamenných prodejen s jízdními koly za pomocí metod mystery shopping a mystery mailing. Z tohoto byly vyvozeny návrhy a doporučení jak pro firmu KELLYS BICYCLES CZECH REPUBLIC, s.r.o., tak i pro jednotlivé analyzované prodejny. Celá tato práce je rozdělena do několika stěžejních částí. První část této práce obsahuje představení společnosti, ve druhé části jsou popsána teoretická východiska marketingu, analýzy konkurence a potřebných metod pro provedení výzkumu. Ve třetí části byla provedena analýza prodejen s následnými návrhy a doporučeními v části čtvrté.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis „Competition Analysis on the Bicycle Producers Market“ is a detailed analysis of the specialized bicycle stores by using two methods - mystery shopping and mystery mailing. From that, suggestions and recommendations both for the KELLYS BICYCLES CZECH REPUBLIC, Ltd. and for individual stores, were drawn. Entire task is divided into several key parts. The first part includes presentation of the company. The theoretical resources of marketing, competition analysis and of the methods needed to perform research are described in the second part of the thesis. In the third part there was the analysis of the stores performed, followed by the suggestions and reccomendations in the fourth part.en
dc.format.extent3341632 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery mailingcs
dc.subjectanalýza prodejencs
dc.subjectjízdní kolacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmystery mailingen
dc.subjectstore analysisen
dc.subjectbicyclesen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu výrobců kolcs
dc.title.alternativeCompetition Analysis on the Bicycle Producers Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSkopalová, Ditacs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEC206_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam