Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorJungová, Luciecs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:40Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:40Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91122
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zanalyzovat názory spotřebitelů na potraviny s označením bio, specifikovat jejich preference v této oblasti a současné tendence v oblibě biopotravin. V teoretické části byly popsány základní teoretická východiska pro chování spotřebitelů a to především z hlediska nákupu. Dále pak definovány pojmy týkající se biopotravin a charakteristika trhu s těmito potravinami. Nezbytnou součástí práce byla metodika sběru dat, jež uvedla zvolené techniky marketingového výzkumu. V analytické části byla provedena analýza primárních dat, která byla sesbírána na základě dotazníkového šetření. S ohledem na zjištěné výsledky byly uvedeny návrhy a doporučení pro výrobce či prodejce biopotravin v České republice. Také byl definován typický biospotřebitel, jež charakterizuje chování spotřebitelů na tomto trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze consumers' views on food labeled organic, specify their preferences in this area and current trends in the popularity of organic food. In the theoretical part describes the basic theoretical background for the behavior of consumers, especially in terms of purchase. Furthermore, the terms of the organic food market and characteristics of those foods. An essential part of the work, the methodology of data collection, which said selected marketing research techniques. The analytical part of an analysis of primary data that was collected by questionnaire. With regard to the results obtained were given suggestions and recommendations for the manufacturer or seller of organic food in the Czech Republic. Also typical organic consumer was defined that characterizes the behavior of consumers in this market.en
dc.format.extent6529170 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbiopotravinycs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttrh biopotravincs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectorganic fooden
dc.subjectconsumeren
dc.subjectorganic food marketen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectretailen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu biopotravincs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Organic Food Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUN051_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam