Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorKrasňanová, Máriacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:42Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:42Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91130
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práca je zameraná na elektronické obchodovanie v oblasti nákupu. Teoretická časť sa venuje problematike nákupného marketingu, princípu a priebehu elektronických aukcií. V ďalšej kapitole je popísaná metodika výskumu. V praktickej časti je realizovaný marketingový výskum pomocou elektronického a telefonického dotazovania. Zo získaných dát je výskum ďalej analyzovaný a prezentovaný prostredníctvom grafov. V poslednej časti sú doporučenia a návrhy, ktoré by mohli byť prínosom pre spoločnosti a subjekty zaujímajúce sa o elektronické aukciecs
dc.description.abstractThis thesis is focused on electronic commerce in purchasing area. Theoretical chapter deals the theoretical background about purchasing marketing. In this parti is also explained the principle and process of electronic auctions. The next chapter describes the methodology of research. In the practical part is realized marketing research conducted through electronic and telephone interviews. This research is analyzed with obtained data. The obtained data are subsequently processed into a form results in the following chapter. In conclusion are recommendations and proposals that could be beneficial for companies and organizations that are interested in the electronic auction.en
dc.format.extent3818004 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectveřejné služby, veřejné obstarávaní, elektronická aukce, e-aukce, analýza e-aukcí, nákupní marketing, elektronické obchodování, , aukce, nákup, online aukce, nemocnice, veřejná správa, instituce, potenciál e-aukcí, soutěž, dodavatel, odběratel, obchod, marketingový výskum, veřejné služby, elektronický dotazníkcs
dc.subjectelectronic commerce, electronic auctions, e-auction, online auction, e-procurement, e-business, public services, municipal authority, hospitals, institutions, public administration, public procurement, electronic procurement, market research, public services, electronic questionnaireen
dc.titleAnalýza potenciálu e–aukcí pro veřejné služby ve Slovenské republicecs
dc.title.alternativeAnalysis of E-Auction Potential for Public Services Market in Slovakiaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeUrbánek, Lubomírcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA723_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam