Show simple item record

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorOnderková, Renátacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:50Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91148
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce je provést podrobnou analýzu marketingového mixu služeb, který poskytuje Zoo Ostrava a navrhnout kroky vedoucí ke zvýšení návštěvnické účasti. Práce zahrnuje marketingový výzkum zaměřený na postoje návštěvníků. Práce obsahuje grafy, ilustrace a tabulky doprovázející text. Data byla zpracovány v aplikaci Microsoft Excel a SPSS 18.cs
dc.description.abstractThe aim of the study is to implement a detailed analysis of the marketing mix concerning the services provided by Ostrava ZOO and to propose the steps leading to an increase in visitor attendance. The analysis includes marketing research aimed at The thesis contains attitudes of visitors graphs, illustrations and tables accompanying the text. The data was processed in Microsoft Excel and SPSS 18.en
dc.format.extent1859993 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzoocs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectlidécs
dc.subjectZOOen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectservicesen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmaterial atmosphereen
dc.subjectprocessesen
dc.subjectpeopleen
dc.titleNávrh na zvýšení návštěvnosti zoologické zahradycs
dc.title.alternativeThe Design for the Visit Rate Increase of the ZOOen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOND305_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record