Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorDočkalíková, Ivetacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:50Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91150
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zmapováním konkurenčního prostředí v České republice a zhodnocením, zda současná strategie podniku naplňuje stanovené cíle podniku. Práci jsem rozdělila na 5 částí, první kapitola je věnována teoreticko-metodologickým východiskům, kde jsou definovány pojmy strategie, strategický management a v neposlední řadě i strategická analýza. Diplomová práce je věnována společnosti Vodafone Czech Republic a.s., následně potom zkoumá interní i externí prostředí firmy. Pro zhodnocení strategie společnosti v období 2006 - 2010 byly zvoleny SWOT analýza, metoda 4C, analýza odvětví, Porterova analýza pěti sil, která zkoumá konkurenční prostředí podniku a poslední analýzou interního prostředí je BCG matice, zkoumající produktové portfolio podniku. Součástí diplomové práce je navrhnout opatření ke zlepšení ekonomických podmínek pro zajišťování telekomunikačních služeb.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is concerned with mapping the competitive environment in the Czech Republic and assess whether the current strategy of the company fulfills business objectives. My thesis is divided into 5 parts, the first chapter is devoted to theoretical and methodological background, where the terms strategy, strategic management and last but not least, strategic analysis. The diploma thesis is about company Vodafone Czech Republic a.s., then subsequently examines the internal and external environment of the company. To assess the strategy in the period 2006 – 2010, SWOT analysis was selected, method 4C, industry analysis and Porter's five forces analysis, which examines the competitive environment, business, latest analysis of the internal environment of the BCG matrix, examining the company's product portfolio. The diploma thesis is to propose measures to improve economic conditions for the provision of telecommunication services.en
dc.format.extent2213758 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategie, podnik, trh mobilních operátorů, analýza trhu, zákazník, Vodafone Czech Republic, a.s.cs
dc.subjectStrategy, enterprise mobile market operators, market analysis, customer, Vodafone Czech Republic, a.s.en
dc.titleStrategie podniku v oblasti telekomunikačních služebcs
dc.title.alternativeBusiness Strategy in the Area of Telecommunication Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLebedová, Jaroslavacs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOC0008_EKF_N6208_6208T020_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam