Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošcs
dc.contributor.authorZajíc, Miroslavcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:56Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91164
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo přiblížit oblast strategického řízení podniku a pomocí vybraných analytických nástrojů zkoumat současnou situaci konkrétně zvoleného obchodu Ping-Pong Shop Krmaschek nabízejícího vybavení pro stolní tenis. Diplomová práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol, kde druhá kapitola s názvem Teorie strategického řízení přibližuje hlavní podstatu strategie. Úvodní část této kapitoly vysvětluje pojem a původ názvu slova strategie. Další části se již konkrétněji věnují strategickému řízení podniku s následným rozvedením jednotlivých podnikových strategií. Třetí kapitola se v návaznosti na předchozí část věnuje analytickým nástrojům používaným strategickým managementem. Dle hlavního rozdělení na externí a interní analýzu podniku jsou v kapitole uvedeny hlavní podstaty konkrétních analýz, vyjmenované vhodné analytické metody a v neposlední řadě se zde uvádí vybrané metody analýzy, které jsou vhodné pro následné konkrétní využití v praktické části diplomové práce. Navazující čtvrtá kapitola s názvem Analýza současného stavu obchodu přináší konkrétní pohled na vybraný podnikatelský subjekt obchodující s vybavením pro stolní tenis včetně jeho popisu i základních údajů. Hlavní částí kapitoly se věnuje podrobné analýze reálného stavu sportovního obchodu podle vybraných analytických nástrojů popisovaných ve třetí kapitole, kterými jsou SLEPTE analýza, Porterův model pěti sil, metoda BCG, finanční analýza a na závěr integrující SWOT analýza. Z výsledků strategických analýz vychází poslední pátá kapitola, jenž přináší důležité náměty a doporučení pro majitele obchodu Ping-Pong Shop Krmaschek, které jsou uvedeny ve vedlejším cíli, který na základě získaných informací a výsledků provedených analýz stanovuje vytvoření konkrétních návrhů a doporučení, jenž mohou být aplikovány majitelem a pomoci k upevnění tržní pozice, respektive k posílení tržního podílu a zvýšení tržeb. Získané postřehy, navrhovaná řešení a doporučení se zde rozdělují do tří odlišných strategií expanze, stability a omezení. Majitel tak má na výběr varianty, které by mohly pomoci v naplnění jeho konkrétních a osobně stanovených cílů.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to get aquinted the area of strategic management and use selected analytical instruments to analyze the current situation specifically chosen Ping-Pong Shop Krmaschek with table tennis equipment. The thesis is divided into five main chapters, where the second chapter, entitled Strategic Management Theory introduces the main essence of strategy. The introductory part of this chapter explains the concept and origin of the name the word strategy. The second part is specifically dedicated to strategic business management, followed by amplifying individual business strategies. The third chapter in relation to the previous section deals with analytical instruments used by strategic management. According to the main division between external and internal analysis of the company are in the main chapter analyzes the specific substance, appropriate analytical methods listed and finally here presents selected analytical methods that are suitable for subsequent use in concrete practical part of the thesis. Related the fourth chapter, entitled Analysis of the current status trade provides a particular view of the selected enterprise dealing with equipment for table tennis, including its description and basic data. The main part of the chapter is devoted to a detailed analysis of the real status of the sport shop by selected analytical instruments described in the third chapter, which are SLEPTE analysis, Porter Five Forces, BCG method, financial analysis, and finally integrating SWOT analysis. The results of strategic analysis is published the last fifth chapter, which provides important ideas and recommendations for the store owner Ping-Pong Shop Krmaschek, which are listed in the next objective, based on information obtained and the results of the analyzes, a set of concrete proposals and recommendations that can be applied to the owner and help to consolidate market positions, respectively, to strengthen market share and increase sales. Insights gained, the proposed solutions and recommendations are divided into three distinct strategies of expansion, stability and limitations. The owner has the choice of variants that could help in meeting their specific and personal objectives.en
dc.format78 l. : il.cs
dc.format.extent988127 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectSLEPTE analýzacs
dc.subjectmetoda BCGcs
dc.subjectPorterův model pěti silcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectSLEPTE analysisen
dc.subjectBCG, Porter's five forces modelen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza a řízení obchodu s vybavením pro stolní teniscs
dc.title.alternativeAnalysis and Management of Shop with Table Tennis Equipmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBartošová, Luciecs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAJ0013_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam