Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorChytrá, Pavlínacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:57Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:57Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91165
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce je napsána na téma, které se týká návrhu marketingové komunikace sportovního zařízení. Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, zda si zákazníci všímají marketingové komunikace ze strany sportovního zařízení a co by uvítali ze strany sportovního zařízení. Na základě zjištěných údajů poté zpracovat návrhy a doporučení pro sportovní zařízení. Tyto návrhy a doporučení jsou navrženy tak, aby vedly k lepší marketingové komunikaci ze strany sportovního zařízení ke svým zákazníkům. Na začátku své práce jsem charakterizovala sportovní zařízení Jafa squash, jeho makroprostředí a konkrétní trhy. V teoretické části jsem se zabývala marketingovou komunikací. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem, který byl důležitý k tomu, abych zjistila potřebná data. Ke svému výzkumu jsem vytvořila dva písemné dotazníky, které byly určeny respondentům. Dosažené výsledky jsem zpracovala, provedla analýzu výsledků. Na základě dosažených výsledků jsem stanovila několik návrhů a doporučení, které by mohly zlepšit dosavadní marketingovou komunikaci a zároveň byly reálné a dosažitelné.cs
dc.description.abstractDiploma work is written on the topic, concerning the proposed sports marketing communications equipment. The aim of my diploma work was to determine whether customers pay attention to marketing communications from the sports facilities and what would be welcomed by sports equipment. Based on the data when preparing proposals and recommendations for sports facilities. These proposals and recommendations are designed to lead to better marketing communications from sports facilities to its customers. At the beginning I was characterized by Jafa squash sports facilities, its macro and specific markets. In the theoretical part is engaged in marketing communications. In the practical part is engaged in marketing research, which was important for me to find the necessary data. To my research, I created two written questionnaires, which were intended respondents. The results obtained were tested, analyzed the results. Based on the results I set out some suggestions and recommendations that could improve existing marketing communication while remaining realistic and achievable.en
dc.format.extent2121696 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákladní formy komunikacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační procescs
dc.subjectcíle marketingové komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectmoderní trendy v komunikacics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectBasic forms of communicationen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectMarketing communication processen
dc.subjectThe objectives of marketing communicationen
dc.subjectMarketing communication mixen
dc.subjectModern trends in communicationen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectSales promotion, Direct marketingen
dc.subjectPersonal sellingen
dc.subjectPublic relationsen
dc.titleNávrh marketingové komunikace sportovního zařízenícs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of Sport Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petrcs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHY108_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam