Show simple item record

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorŠkopcová, Luciecs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:34:57Z
dc.date.available2012-07-11T07:34:57Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91168
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou strategii nového jazykového kurzu pro seniory. Kurz by měl co nejvíce odpovídat potřebám a možnostem jeho účastníků, tedy osob starších padesáti let a zároveň by měl být pro Jazykovou školu Hello natolik atraktivní, aby ho zařadila do své nabídky. Návrhy marketingové strategie vycházely ze dvou na sebe navazujících výzkumů. V prvním případě se jednalo o dotazování, při kterém byly zjišťovány takové informace jako například důležitost atributů kurzu pro seniory (cena, místo výuky, denní doba, délka lekce, délka kurzu a počet lekcí za týden), zájem o konkrétní jazyky a jejich úrovně, vhodné dny pro výuku, cenové rozpětí kurzu pomocí Holandského testu cenové citlivosti, zdroje informací atd. Druhé kolo výzkumu představovalo kombinaci dotazování a experimentu. Informace zjištěné prvním dotazníkem byly testovány pomocí Conjoint analýzy, jejímž smyslem bylo nalézt vhodný koncept jazykového kurzu. Byla testována cena kurzu, denní doba a místo výuky, což jsou vlastnosti hodnocené respondenty v prvním kole jako nejdůležitější.cs
dc.description.abstractThe purpose of this Diploma Thesis was to design the marketing strategy of new language course for seniors. The course should mostly meet the needs and abilities of its participants, meaning persons older 50 years and also should be attractive enough to be included into the Hello Language School offer. Design of marketing strategy was based on two consecutive researches. The first of them was survey method, which was focused on information such as attributes importance of the language course for seniors (price, place of lessons, daytime, duration of lessons, course duration and number of lessons per week), interest in the specific languages and their levels, suitable days for teaching, price range of the course using Holland Price Sensitivity test, sources of information etc. The second round of research was a combination of survey method and an experiment. The information which was discovered by the first research was tested on Conjoint analysis where the purpose was to find a suitable concept . The price, place and daytime were tested as the most important attributes.en
dc.format.extent3043164 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectjazykový kurzcs
dc.subjectseniořics
dc.subjectconjoint analýzacs
dc.subjectjazykové vzdělávánícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectlanguage courseen
dc.subjectseniorsen
dc.subjectconjoint analysisen
dc.subjectlanguage educationen
dc.subjectservicesen
dc.titleNávrh marketingové strategie jazykového kurzu pro seniorycs
dc.title.alternativeThe Marketing Strategy Design of the Language Course for Seniorsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKopčilová, Kateřinacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKO202_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record