Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTyrlik, Ottocs
dc.contributor.authorKociánová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:01Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:01Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91175
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo vypracovat podnikatelský plán na založení nové pobočky neziskové organizace - Mamma HELP centra v Ostravě. Byly použity analýzy SLEPTE, SWOT, analýza konkurence, analýza návštěvnosti v Mamma HELP centrech v ČR a analýza strategických podnikatelských jednotek – SBU. V podnikatelském plánu bylo uvažováno s investičními a provozními náklady. Z organizačního plánu vyplynuly požadavky na lidské zdroje a mzdové náklady. V marketingovém plánu byly shrnuty prvky rozšířeného marketingového mixu služeb. V neziskových organizacích se používá fundraising, což znamená systematické získávání finančních i nefinančních zdrojů potřebných pro činnosti vedoucí k realizaci cílů a poslání neziskové organizace. Finanční plán prokazuje reálnost podnikatelského plánu z ekonomického hlediska a byl zpracován pro měsíc prosinec 2012 a celý rok 2013. Z finančního plánu vyplynulo, že organizace má zajištěn díky vhodně diverzifikovanému fundraisingu dostatek zdrojů. Na základě ekonomického zhodnocení bylo konstatováno, že žádné okolnosti nenasvědčují neúspěchu předloženého podnikatelského plánu.cs
dc.description.abstractAim of this diploma thesis was to work out a business plan for establishment of new non-profit organization’s branch – Mamma HELP center in Ostrava. Analysis SLEPTE, SWOT, analysis of competition, analysis of attendance in Mamma HELP centers in the Czech Republic, and analysis of the strategic business units – SBU were executed. In the business plan, the investment and operation costs were considered. Requirements for human resources and wage costs were derived from the organizational plan. In the marketing plan, the elements of service marketing mix were summarized. The non-profit organizations use fundraising, which means systematic acquiring of both, financial and nonfinancial resources needed for activities leading to realization of objectives and mission of non-profit organization. Financial plan proves the reality of business plan from the economic view and was elaborated for months: December 2012 and a whole year of 2013. From the financial plan it is clear that the organization has a guarantee of sufficient amount of resources thanks to well-chosen diversified fundraising. Based on economic evaluation, it was stated that there are not any circumstances that would suggest failure of submitted business plan.en
dc.format.extent1886495 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNezisková organizacecs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectfundraisingový pláncs
dc.subjectfinanční plán.cs
dc.subjectNon-profit organizationen
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectfundraisingen
dc.subjectfundraising planen
dc.subjectfinancial plan.en
dc.titlePodnikatelský plán na založení nové pobočky neziskové organizacecs
dc.title.alternativeBusiness Plan for New Branch Establishment of Non-Profit Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKožusznik, Jancs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC341_EKF_N6208_6208T037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam