Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKocurová, Luciecs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:02Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:02Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91177
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace klientů šachové školy. Cílem práce je analýza a následné vyhodnocení marketingové komunikace, včetně všech prvků komunikačního mixu, které Beskydská šachová škola využívá ke své propagaci. Je zaměřena na současné klienty, jejichž děti navštěvují kroužek Vrcholové střediska mládeže a na klienty potenciální, kteří mají zájem na tom, aby jejich děti chodily do jakéhokoli kroužku, nebo už kroužky navštěvují. Cílem je zjistit, jak vnímají marketingovou komunikaci obě cílové skupiny a jaké se mezi nimi nacházejí rozdíly, co by vylepšily, změnily nebo nechaly stejné. Byli oslovováni prostřednictvím dotazníku s využitím osobního nebo písemného dotazování. Na základě provedené analýzy, bylo navrženo doporučení, které se již zrealizovalo. Jedná se o reklamu na plot restaurace Veranda.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with an analysis of a chess school marketing communication. The aim of the work is the analysis and subsequent evaluation of marketing communications, including all elements of communication mix that Beskydská school uses chess to his promotion. It is aimed at current clients whose children attend the center ring Peak youth and potential clients who are interested in ensuring that their children have gone to any ring or rings you visit. The aim is to determine how they perceive marketing communication both target groups and what are the differences between them that would have improved, changed or left the same. They were contacted through a questionnaire using a personal or written inquiries. Based on the analysis, it was proposed recommendations, which have already been validated. This is an ad for a restaurant Veranda fence.en
dc.format.extent7693748 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectšachycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectchessen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectserviceen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace šachové školycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Chess Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renatacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC379_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam