Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorMertensová, Ivetacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:02Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:02Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91178
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Strategická analýza podniku v oblasti slévárenství“ je nalezení faktorů z vnějšího a vnitřního prostředí podniku, které ovlivňují prodejní strategii výrobků s vysokou přidanou hodnotou. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se strategické analýzy a jednotlivé analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Praktická část začíná představením společnosti MSA, a. s. a pokračuje vypracováním analýz aplikovaných na tuto společnost. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení pro společnost, které reagují na výsledky SWOT analýzy, tedy významnější silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby.cs
dc.description.abstractThe thesis „Strategic Analysis of Foundy Company“ is to find the factors of internal and external business environment that affect the sales strategy for product with high added value. This thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical section are described the basic concepts related to strategic analysis and individual analisis of the external and internal environment of business. The practical part begins with the introduction of MSA, continues developing analysis applied to this company. At the end of the thesis are specific proposals and recommendations for the company shich respnd to the results of the SWOT analysis, thus more important strenghts and weaknesses, opportunities and threats.en
dc.format.extent2647968 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýza, externí analýza, PESTLe analýza, Porterův model 5 konkurenčních sil, analýza vnitřních faktorů, SWOT analýzacs
dc.subjectStrategic Analysis, External Analysis, PESTLe Analysis, Poter´s 5 Forces Model, Analysis of Internal Factors, SWOT Analysisen
dc.titleStrategická analýza podniku v oblasti slévárenstvícs
dc.title.alternativeThe Strategic Analysis of a Foundry Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMatušovská, Evacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMER120_EKF_N6208_6208T037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record