Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorTomanová, Martinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:10Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:10Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91194
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň společnosti Borcad cz, s. r. o. pro gynekologické křeslo GRACIE na německém trhu. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část, která je čerpaná z odborné literatury, reflektuje teoretická východiska marketingové komunikace, základní nástroje marketingového komunikačního mixu, kroky komunikační kampaně a nástroje mediálního výzkumu. Analytickou část diplomové práce tvoří představení firmy, gynekologického křesla a současné propagace gynekologického křesla na německém trhu. Dále se zabývá jednotlivými kroky marketingové komunikační kampaně a následně samotným návrhem marketingové komunikační kampaně. Závěr analytické části tvoří návrhy a doporučení pro realizaci marketingové komunikační kampaně gynekologického křesla GRACIE od firmy Borcad cz, s. r. o. na německém trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to design a marketing campaign of Borcad cz, s. r. o. for gynecological chair GRACIE on the German market. The thesis is divided into theoretical and analytical. The theoretical part, which is drawn from literature, reflects the theoretical foundations of marketing communications, basic tools of marketing communication mix, the steps of communication campaigns and media research tools. The analytical part is an introduction of the company, gynecological chairs and promotion of contemporary gynecological chair in the German market. It also deals with the steps of marketing communication campaigns and then the actual design of marketing communication campaigns. Conclusion The analytical form of suggestions and recommendations for the implementation of marketing communication campaigns gynecological chair GRACIE from company Borcad cz, s. r. o. on the German market.en
dc.format.extent2598514 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectgynekologické křeslocs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectněmecký trhcs
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectgynecological chairen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectGerman marketen
dc.titleNávrh marketingové kampaně zdravotnického výrobkucs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Campaign for Medical Producten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStolaříková, Šárkacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM585_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam